| Pekka Ketonen: |
Hei Aino ja muut luokkakaverit,
On ollut huonoa tuuria luokkakokouksiin osallistumiseni kanssa. Ja näyttää
jatkuvan edelleen. Tyttäreni häät ovat 16.8. Joten ainoa mahdollisuus on,
että "Perutaan häät" - kuten laulussa sanotaan. No sitä en tietenkään toivo.
Todella harmittaa. Olisi mukava tavata porukkaa. Olen vuosien varrella
onnistunut tapaamaan teistä vain muutamia. Muistaakseni olen osallistunut
vain yhteen luokkakokoukseen, joskus vuosia sitten (> 20 v.).
Käyttämäni sähköpostiosoite on pekka.ketonen@stratman.fi. Jos jotakuta kiinnostaa niin osoitteesta
http://www.stratman.fi löytyy tietoa yrityksestäni ja CV-tyyppistä listaa
seikkailuistani
täältä.
Parhaat terveiset luokkakavereilleni.
Terveisin
Pekka Ketonen
Stratman Oy
GSM: +358-500-644336
Tel. +358-3-3753443
Fax +358-3-3753663
e-mail: pekka.ketonen@stratman.fi
WWW-sivusto: http://www.stratman.fi
Kartta: http://www.yritysopas.com/sijainti/Lempaala/Stratman_Oy.html
Stratman Oy:n ylläpitämä sivusto liiketoimintajärjestelmistä.
http://www.toiminnanohjaus.fi
Tietotekniikan hankintakanava yrityksille:
http://www.hankintakanava.fi
|
Kaija Lepistö (o.s. Vainionpää):
|
Kaijalle sattui matka samaan ajankohtaan eikä hän pääse mukaan, mutta
lähettää kaikille terveisiä. |
Soile Seppälä (o.s. Panula): |
Aihe: peruutus
Päiväys: 29.6.2008 22:04
Lähettäjä: Soile Seppälä (soile.seppala@suomi24.fi)
Hei Aino!
Yhteensattumien vuoksi joudun nyt perumaan osallistumiseni
luokkakokoukseen. Asiat kun eivät aina suju suunnitelmien mukaan!
Toivotan teille kaikille jo tässä vaiheessa mukavia
yhdessäolon hetkiä ja kerro lämpimät terveiseni kaikille! Toivon
tietenkin hartaasti, että
tästäkin kerrasta tulee yhtä kivaa kuvamateriaalia nettiin. Kiitos
teille kaikille puuhaihmisille yhdessä ja erikseen edellisistä kerroista ja toivottelen
sinulle ja muille oikein lämmintä ja kaunista??? kesän jatkoa ja
kaikkea hyvää elämässä eteenpäin!
Yritetään pitää yhteyttä silloin tällöin!
Terveisin Soile
|
Ulla Rinta-Pukkila (o.s. Santala): |
Aihe: Luokkakokous
Päiväys: 5.6.2008 17:12
Lähettäjä: Ulla Rinta-Pukkila
Heippa Aino!
Kiitos tekstiviestistä, ja ilmoitan, että perille
tuli!
Kävin nettisivuilla ja yllätyin, kun löysin sieltä
itseni Turun kallioilta……Oi niitä aikoja….
Olen tosi huono osallistumaan ja luulenpa, että
tämäkin kerta jää väliin. Ilmoittelen, jos tulen toisiin aatoksiin. On tosi
vaikeaa tietää niin kauas kuin elokuulle tätä elämää.
Toivon sinulle ja kaikille luokkatovereille mukavaa
kesää ja hyvää elämää. Tätä toivottelee teille eläkeläismummi
Ulla Rinta-Pukkila ( Santala) Kauhajoelta.
Sähköpostiosoite on urp@mbnet.fi
|
Seija Wesche-Dahlström (o.s. Kangas): |
Puhelu 31.7.2008
Seija oli juuri palannut jokakesäiseltä kotiseutukäynniltään takaisin Hannoveriin ja
pahoitteli, että kokouksemme ei osunut samaan ajankohtaan. Olisi ilman muuta osallistunut.
Neljä vuotta eläkkeellä ollut ja toisen kerran vuonna 2000 leskeksi jäänyt Seija lähettää
kaikille paljon terveisiä.
|
Pekka Männistö:
|
Aihe: LUKO
Päiväys: 31.7.2008 14:52
Lähettäjä: Pekka T. Männistö (Pekka.Mannisto@helsinki.fi)
Aino hyvä
Kyllä nyt on vain niin, että minun täytyy olla täsmälleen samaan aikaan
Porissa sukujuhlissa. Näin vanhetessa tulee tiettyjä kummallisia
velvollisuuksia, joita ei voi kiertää. Jos joku oikein kovasti kaipaa, voit
antaa yhteystietojani. Kotiosoite on nykyään Harmaapaadentie 5A, 00930
Helsinki (siis Marjaniemessä).
Terveisiä vain kaikille minulta (ja Eerolta;
ks. liite).
PTM
--
Pekka T. Männistö, M.D., Ph.D.
Professor (pharmacology & drug development)
Division of Pharmacology and Toxicology
Faculty of Pharmacy
P.O. Box 56 (Viikinkaari 5E)
FIN-00014 University of Helsinki, Finland
Tel. +358-9-191 59472, mobile +358-9-40 5866 752
Fax +358-9-191 59471
Pekka.Mannisto@helsinki.fi, www.helsinki.fi/farmasia
|
| Jorma Kujala: |
Aihe: Luokkakokous
Päiväys: 11.8.2008 9:15
Lähettäjä: Jorma Kujala (jorma.kujala@elisanet.fi)
Huomenta
En valitettavasti pääsekään Jurvan tapaamiseen lauantaina. Olisi ollut kiva
nähdä vuosien jälkeen.
Kiitokset vaivannäöstä ja terveiset mukana oleville.
Jorma Kujala
|