![]() | ||||||||
|
|
LUKO-40:n valmistelujaOTK kokoontui Ainolla 8. toukokuuta 2003... tunnustelemaan tilannetta ja muistelemaan LUKO30 -kokemuksia. Tuntui siltä että siteet Teuvalle ovat sitten viime kokouksen löystyneet tai kadonneetkin ja päädyttiin siis esittämään kokousta "Etelä-Suomessa" kun kesä on loppumassa. Olennaiset muutokset ympäristössä ovat tämä Verkko ja kännyt.. joten
esitettiin että eLUKO40 voisi olla loppuelämämme jatkuva kokous, jota tukee
siellä kehkeytyneet perinnepuuhat perinteisesti koskettelemallakin. Näin
emme enää kadottaisi toisiamme...
Aino oli nostalgisesti iltapalaksi laittanut lämpimät (tällä kertaa vain
vähän palaneet) juustopaahtikset, joita teiniaikaan varmaan harrastettiin...
sydämiin pääsemiseksi.
OTK sai tiedustelupostituksen tehtyä 24. kesäkuuta 2003Kaisu raportoi näin: "Kiitos, sain eilen osoitteelliset kirjeet Ainolta ja postitin ne edelleen, yhden kullekin ... joten jäämme sitten vain odottelemaan vastauksia." Aino emailasi Königin illalliskutsut 30. heinäkuuta 2003Olemme nyt varanneet kokoustamme varten kabinetin Helsingin keskustassa sijaitsevasta ravintola Königistä lauantaina 23.8.2003 klo 19.00 alkaen. Tarkoitus on viettää yhdessä hauska ilta, jolloin kukin voi valita syötävänsä ja juotavansa nälkänsä, janonsa, mielitekonsa ja kukkaronsa mukaan. Tapaamista voi odotella esimerkiksi samassa osoitteessa toimivan Michellen terassilla (tai sateen sattuessa baarissa). Paikka: Ravintola König, Taiteilija-kabinetti Mikonkatu 4, 00100 Helsinki Aika: Lauantai 23.8.2003 klo 19.00 Lisätietoja (mm. ruokalista, kartta ym.) Toivomme sitovia ilmoittautumisia mahdollisimman pian ja viimeistään keskiviikkona 13.8.2003 mieluiten vastaamalla tähän viestiin Ainolle. Olisimme iloisia, jos myös ne, jotka eivät pääse tulemaan, kertoisivat sen, että tiedämme tämän viestin tulleen perille. Osa teistä onkin jo ilmoittanut joko osallistuvansa tai että ajankohta ei sovi. Toivoisimme myös heidän vastaavan vielä kerran. Königin kabinettiin tutustumassa Kati Kröger Königistä: "Hei, tässäpä pari menuehdotusta: Hummerikeittoa ** 40,- menu **
Siianmätiä ja paahtoleipää Jos haluatte yksittäisiä annoksia, suosittelen Pariloitua kuhaa ja tattimuhennosta 18,60 Kanaa Ruby Red, sitrusrisottoa 14,90" Ilmoittautumisiasaimme 19 kappaletta. Onneksi osa niistäkin, jotka eivät päässeet mukaan, kertoivat kuulumisiaan | |||||||